熊人ポールの日本語奮闘記


毎度!

最近ね、お客さんのワンちゃんの絵を描きました!

お友達のノンちゃんのワンちゃん、モリーちゃんの絵です!

そして、先週は届けるで彼女の事務所に持って行きました。


僕は、できたの絵はめちゃ嬉しいと、
お客さんのノンちゃんも嬉しいでしたと思うな!


だいたい、初めてお客さんが絵を見るの時は、皆ちょと心配けど、
めちゃ良いのリアクションでから、彼女には良いでしたと思いました! 


ノンちゃんとモリーちゃん、ありがとね!

楽しんでね!


宝龍


Hi all, recently I painted a painting of a clients (and Friends) puppy, and last week we
took it to her office to deliver it to her. I was really happy with the result and I think
my customer Non chan was very happy too. It is a little bit of a nervous time when
a customer sees your painting for the first time, however, I think from the great
reaction I had done a good job for her! Non chan, Molly chan Arigatou ne!


Paul


Treasure Dragon 宝龍
http://www.t-dragon.co.jp


| HOME |

Design by mi104c.
Copyright © 2017 ポールの熊人日記, All rights reserved.

