熊人ポールの日本語奮闘記


毎度!

僕は本当に凄いのバンドするの友達がいます!

そして、僕は彼らが好きの新しいの商品には取り組んでいますよ!

キャンバスひとつのサイズは、Sサイズの半分くらいです。

その商品はキャンバスけど、小さいのフレームに入れるのシリーズです!


そのインスピレーションは、日本のショウジから来ますですけど、
ライスペーパーの変わりには、ストーリーあるの小さいキャンバスが入れます!

それから、もっとアートみたいにする為には
キャンバスに小さくフレームを手ペイントします!


なにわともあれ、そのキャンバスはフレームから動くできますから、
新しいのストーリーにアップデートできますよ!


僕の友達は、ブログにのせてはOK言っただから、
彼らには本当にありがとうね!

後ろのイルカも熊さんの描いた絵のキャンバスプリントです!

この写真の人は赤ちゃんのパパさんで、"hyun-cafe"言うバンドのドラマーです。

ゆうくんとかずえさん、いつもオーダーありがとうね!


新しいの商品、気に入ってはうれしいです!


宝龍


Hi all, I have some really great great fronds who are in a band, and I have been working
on a new product which they really like! The product is a canvas but a series I then put
in a small frame! My inspiration comes from a Japanese shodo (rice paper door) door but
instead of rice paper, I have put small canvas prints that tell a story! Then I hand paint
the frame and a little on the canvas to make it more like art! By the way the canvas can
be romoved from the frame and updated to a new story!

My friends said it would be ok to introduce it to you on my blog, so I thank them very
much! The man in this photo who is the father of the baby, is the drummer in the band
called "huyn Cafe". Yu kun & Kazue san thank you, mate!

Hope you like the new product!


Paul


Treasure Dragon 宝龍
http://www.t-dragon.co.jp


| HOME |

Design by mi104c.
Copyright © 2017 ポールの熊人日記, All rights reserved.

