熊人ポールの日本語奮闘記


毎度!

名古屋にいましたの間、始めてにはカプセルホテルにとまりしました。

熊さんは、まったりしながら日本映画を1本見てました。

ウェルビーっていう有名のホテルです、知ってる?


なにはともあれ、温泉ちょーーやばかったな!

めちゃおもしろいの経験をしましたよ!


熊さんは昔、乗馬のインストラクターをしていたそうです。

それと、メイン通りで乗馬もしましたよ! ハハ


芋好きは芋んちゅ、熊さんは熊だから熊人(くまんちゅ)!

そして、芋んちゅも見つけたよ!

おもろいな!


宝龍


Hi everyone! while we were in Nagoya I stayed in a capsule hotel for the first time! It is
a famous one called Wellbe do you know? Anyway it has a great onnesn, it was a very
interesting experience to stay there. Also I had a little horse ride it the main street haha!
And we found these potato people, funny huh!!?


Paul


Treasure Dragon 宝龍
http://www.t-dragon.co.jp


| HOME |

Design by mi104c.
Copyright © 2017 ポールの熊人日記, All rights reserved.

