熊人ポールの日本語奮闘記


毎度!

今日は、『PLUSTIC』を紹介したいです。

すごくオシャレなイスやけど、熊さん座ったら折れそう…

大阪の箕面にある3つショップが1つになったのお店で、
本当に食べ物おいしいでいい感じのカフェがあります、
そして、めちゃリラックスできるよ!


さすがデザイナーさんが作っただけあってオシャレです!

隣は、めちゃ広いのへアーサロンで、
デザイナーが作ったの場所があります。


後ろに飾ってあるイギー君だらけのキャンバスがイカス!

そして、最後にはワンちゃんの服とかカットするとか場所です。


でもね、一番いいのことは、
スタッフーーーの皆がめちゃいい人で、家にいますみたいの感じある!

お店に来られてたお客さんも一緒に記念撮影!

僕3回行きましたけど、昔から知ってるみたいやな!


ヤバい! ちょーーヤバいんですけど!! (←こればっか)

そして、マスコットのイギー君です!

彼は本当にカッコいいよ! イギー君の写真撮るは、僕めちゃ大好き!

本当に凄いよ! ちょーーだい!


『PLUSTIC』の皆さん、本当にありがとうね!


凛々しいイギー君のキャンバスも飾ってくれています!

PLUSTIC ++ヘアサロン++ドッグサロン++カフェ
http://www.plustic.cc


宝龍


Hi everyone, today I would like to introduce you to "PLUSTIC". It is a cafe in Mino which
has 3 shops in 1, it has a very classy cafe with really beautiful food, and the atmosphere is
very relaxing.

In the next room is a hair salon for men and women the room is very spacious and designer
looking area, and finally they have a puppy clothing and clipping area for your pet needs.

But most of all, the staff are really great people who make you feel at home, I have been
there 3 times now and I feel like I have known them for a long time.

The shops mascot is Iggy, he is really cool, and I love taking his photo, he is a real character!!

Thanks PLUSTIC for making us feel so welcome at your great store!


Paul


Treasure Dragon 宝龍
http://www.t-dragon.co.jp


| HOME |

Design by mi104c.
Copyright © 2017 ポールの熊人日記, All rights reserved.

